środa, 3 lipca 2013

Pochlapana sobota :)

W sobotę spotkałyśmy się u Ki. Było cudnie! Jeszcze raz Wam kobitki dziękuję. Zrobiłyśmy kartki z zagiętym rogiem według instrukcji i z wykorzystaniem cudnych pochlapanych papierów Ki:



Zdążyłyśmy również zrobić filcową sówkę - magnes na lodówkę. Ki miała przygotowane wszystkie materiały oraz szablony do wycinania elementów. Pełna profeska :) Niestety do mojej sówki dobrała się Młoda Skrzetuska i pozbawiła ją jednego oka, zanim zdążyłam cyknąć zdjęcie :(


Ale najważniejszym punktem programu była nauka chlapania farbą :) Ki uchyliła nam rąbka tajemnicy swojego warsztatu i pokazała jak stworzyć niepowtarzalne papiery. Oto efekty mojego starcia z farbami i pędzlami:

Daleko mi do artyzmu Ki, ale i tak jestem z nich dumna :)

Plan nauki wykonany w 100% :)

P.S. Zapisałam się na drewniane candy u Iz&Red.


2 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...