wtorek, 12 września 2017

Czarna torba z papieru

Co jakiś czas trąbię na blogu o uszyciu torby idealnej. Potem, w miarę noszenia dochodzę do wniosku, że to i owo bym w niej zmieniła, i tak właściwie, to może uszyję sobie kolejną? O dużej szoperce z papieru myślałam już od czasu uszycia malutkiej listonoszki (o tej), ale jak zwykle realizacja się przeciągała. W końcu, w maju ją uszyłam!


Od tego czasu nosiłam ją bardzo intensywnie - przez cały okres wakacji. Troszkę doskwierał mi fakt, że wyszła dość duża i na krótkie spacerki musiałam wszystko przekładać do małej torebki. Ci, co mnie dobrze znają, zapewne już się domyślają, że zdążyłam już uszyć kolejną, mniejszą terebkę :)

Zanim więc pokażę najnowsze dzieło, prezentuję tu idealną, wakacyjną torbę z papieru.



Torbę uszyłam z czarnej Washpapy. Dla kontrastu dodałam limonkowe taśmy, a wewnątrz kieszenie z limonkowej kodury.


Papier się nie strzępi, więc zrezygnowałam z podszewki. Nie chciałam natomiast rezygnować z wewnętrzych kieszeni, więc miałam niezłą zagwozdkę - jak je przyszyć, aby szwów nie było widać na prawej stronie torebki. Rozwiązanie leżało u podstawy problemu - trzeba było zrezygnować z szycia :) W zamian, je po prostu przykleiłam klejem do tkanin! Eksperyment się powiódł - klej trzyma na medal.


Z jednej strony jest duża kieszeń zapinana na zamek - kiedyś, jak się schyliłam, z otwartej kieszeni wypadł mi telefon i się potłukł, więc teraz chucham na zimne :)


Z kolei z drugiej strony jest mniejsza, otwarta kieszeń na klucze.
Torebka ma mniejsze uszy do noszenia w ręce i dodatkowo długi pasek do przewieszenia przez ramię. Bałam się, czy maszyna przeszyje mi taśmę i zapasy na szwy po bokach torebki, więc mocowania paska umieściłam asymetrycznie. Nie do końca jestem zadowolona z tego rozwiązania, bo torebka się przekrzywia. Po jakimś czasie dodałam też zapięcie na magnes, ale przez to przekrzywianie magnes się rozpina, także zonk.


Zdjęcia torebki robiłam na tle cudownie starych i malowniczych drzwi - tu macie je w całości:


A niebawem będzie post o mojej najnowszej torebce, którą można już było podziwiać na Instagramie :) Tam zapraszam, jeśli chcecie być na bieżąco z moją twórczością!

2 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...