czwartek, 24 grudnia 2015

Magia światełek

Nie wyobrażam sobie grudnia, a przede wszystkim świąt, bez tych wszystkich światełek. Dlatego też, u nas lampki wiszą nie tylko na choince, ale i w oknach i gdzie się tylko da :) W tym roku do plejady gwiazd dołączyły cottony!


W tym roku choinkę mamy ubraną nietypowo, bo wszystkie bombki wiszą u góry :)
Ula pięknie wieszała bombki, a Bartek za nią chodził i wszystkie zdejmował :) Ambitnie zabierałam mu je z rąk i wieszałam ponownie, ale się poddałam, gdy mając buzię umorusaną brokatem schrupał jedną plastikową bombkę.


W tym roku pierwszy raz pod sufitem zawisła jemioła. Uli bardzo się spodobało, że trzeba się pod nią pocałować :)


W pokojach świeci się podwójnie - tradycyjne lampki w oknach, a do tego cottony (tymczasowo zawieszone na ramkach ze zdjęciami, bo szukam sposobu na ładne zawieszenie ich na ścianie).


Tu wersja dzień/noc.


W dużym pokoju niebieskie kulki zadomowiły się w słoju na półce za kanapą.


Pięknie się prezentują zarówno w dzień, jak i wieczorem.
Cottony zakupiłam na chińskim alledrogo. Dużo tańsze niż w Polsce, co do jakości, to nie mam porównania, bo nigdy nie widziałam oryginalnych na żywo. Te w słoju zostawiłam, na tych dostarczonych sznurach lampek, natomiast te w pokojach zawiesiłam na sznurach z Ikei, bo są ledowe i na baterie, czyli nie trzeba ciągnąć kabla do gniazdka, no i są bezpieczniejsze dla dzieci.


W pokoju Uli królują kolory, więc jej się dostał niezły miks. Kiedyś miałam wizję marynarskiego pokoju, stąd w takich kolorach jest część dodatków, ale rzeczywistość w postaci pstrokatych, plastikowych zabawek, zweryfikowała moje marzenia.


Śmiesznie jest, gdy przychodzi babcia, to Ula ją zaprasza na oglądanie światełek. Siedzą na jej łóżku, przy zgaszonym świetle i się patrzą na cottony :)


Przy okazji pokażę papierowy diamencik, który zawisł pod lampą. Jakiś czas temu miałam fazę na ich składanie (pokazywałam na fb). Chciałam z nich zrobić dekorację do salonu, ale zapał mi opadł :)


Chciałabym Wam życzyć zdrowych i spokojnych Świąt, 
spędzonych w cieple domowym, wśród Waszych bliskich!

3 komentarze:

  1. Pięknie ozdobiłaś swój dom na Święta :-)
    Dziękuję za życzenia :-) I nawzajem - wesołych Świąt :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Radosnego świętowania w gronie najbliższych! Cieszmy się tym magicznym czasem:) Ala

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...