czwartek, 28 stycznia 2016

Kamizelka na bis

Krótko i na temat - w grudniu siostra miała urodziny i w prezencie uszyłam jej taką samą kamizelkę, jak sobie.


Uszyta jest z grubej wełny, więc jest miła i ciepła - w sam raz na zimowe chłody.
Jest to model z Burdy Szycie krok po kroku 2/2015, model 5b. Zrezygnowałam jedynie z komina przy dekolcie, bo już nie miałam więcej materiału.



Kieszeń jest z tej samej szarej dresówki, co moja kamizelka, z tej prostej przyczyny, że krojąc materiał na moją kamizelkę rozpędziłam się i wycięłam również kieszeń, chociaż chciałam ją zrobić z innego materiału. U mnie nic się nie marnuje - kieszeń zachowałam i była jak znalazł :)


Dałam siostrze możliwość wyboru - czy chce mieć otwarte boki, jak to zakłada burda, czy zszyć, jak w mojej. Przymierzyła, stwierdziła, że opcja otwarta ją koszmarnie poszerza i mam zszyć.


Prezent się spodobał i już mi nie może więcej wygadywać, że nic jej nie uszyłam :)

A muszę się pochwalić, że moje swetrzysko znalazło się w galerii czytelników w najnowszej burdzie! :)


Jestem z siebie mega dumna!


Pozdrawiam Was serdecznie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...