sobota, 31 października 2015

Potworne gacie

Ula na Halloween dostała strój czarownicy, no to Bartkowi też się coś należało. Uszyłam mu potworne gacie :)


Wykrój pochodzi z Ottobre. Są to drugie spodnie z tego wykroju - pierwsze, w pandy jeszcze czekają na pokazanie. Wiwat chronologia!

Materiał urzekł mnie od pierwszego wejrzenia i nie mogłam mu się oprzeć. Potwory są po prostu przesłodkie :)


W oryginalnym wykroju są kieszenie, a ja z nich zrezygnowałam, bo po co małemu dziecku kieszenie? Powstał więc problem, jak oznaczyć przód spodni - dla tatusia :) Wykorzystałam wiązanie na sznurek. Jest tylko atrapą, bo w pasie jest gumka. Efekt całkiem mi się podoba, wygląda full profeska :)


Szwy w kroku przeszyłam ściegiem ozdobnym. W końcu, jak w maszynie są, to trzeba zacząć je wykorzystywać! Szew ozdobny dodatkowo wzmocnił przeszycie i unieruchomił zapasy na szwy.


Wykrój jest dosyć śmieszny, bo ma sporą stawkę w kroku. Dzięki temu Młody może praktycznie zrobić szpagat poprzeczny i nic go nie będzie krępować.


Dotychczas szyłam głównie z burdy i nieraz się wkurzałam, na ich zagmatwane opisy szycia. Ottobre, z kolei przegina w drugą stronę. Instrukcja sprowadza się do lakonicznego - zszyj ze sobą wszystkie części. Przez chwilę miałam zagwostkę, jak wszyć ten krok, ale w końcu się udało :)


Nogawki, zgodnie z instrukcją są podwinięte i przeszyte podwójną igłą. Wygląda fajnie, ale lepsze są ściągacze, bo już widzę, że Młodemu zsuwają się nogawki na stopy.


Pozostając w halloweenowym temacie - ozdobiłam też dyniami balkon. Teraz jest przyjemnie, jesiennie. Aż miło się za okno patrzy.


Dzieciom bardzo się dynie podobają, szczególnie po zmroku, gdy dynia szczerzy swe szczerbate zęby :)


Pozdrawiam Was jesiennie!

6 komentarzy:

  1. Ściegi fajne, super, że z nich korzystasz. Materiał też. A w Ottobre chyba też muszę się zaopatrzyć skoro takie bezproblemowe wykroje :) Powtarzam się, szyjesz jak błyskawica :) Ja kradnę wolne minuty na jakiekolwiek siądnięcie do maszyny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Ja też długo się opierałam, bo koszt Ottobre jest słony, ale wykroje mają super, więc warto!

      Usuń
  2. Witaj. Wybrałam Twoją pracę do październikowych inspiracji PC http://pomorze-craftuje.blogspot.com/2015/11/pazdziernikowe-inspiracje.html Gratuluje i zapraszam na nasze wyzwania. Manhi

    OdpowiedzUsuń
  3. Czadowe te gatki :) i jaki świetny materiał w potwory. Rzeczywiście wyglądają "full profeska" ;)))
    Świetne jesienne dekoracje za oknem.
    Pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...