poniedziałek, 1 czerwca 2015

Lala na dzień dziecka

Dzień dziecka pełen atrakcji. Cieszę się, że mogłam własnoręcznie się do radości Uli przyczynić :) Oprócz książki i biletu do teatru dostała lalę.


Lala powstała z wykroju z Burdy dla dzieci. Ubranka to już pomysł własny, wykorzystujący resztki materiałów. Spódniczka w kwiatki na gumce, bo idea była, aby lalkę można było dowolnie i wygodnie przebierać. Bluzeczka powstała z resztki białej dresówki z mojej bluzy chmurkowej. Zapinana jest na bajecznie miękkie i delikatne rzepy od Nolle. To jest pierwszy projekt, w którym je wykorzystałam, ale już się szyje następna rzecz z ich udziałem.


Lalę szyłam po kryjomu, gdy Młoda była w przedszkolu. Kończyłam szyć ubrania, gdy już dzwonili domofonem - tata dostał delikatną wskazówkę, żeby zrobili jeszcze jedno okrążenie wokół domu :) W planie było więcej ubranek w zestawie, ale czasu nie starczyło. Nie szkodzi, jeszcze uszyję :)

Wszystkiego najlepszego małym i dużym dzieciom!

10 komentarzy:

  1. Super pomysł dla dziewczynki! :) Zwłaszcza z tymi ubrankami, będzie mogła sama tworzyć dla Lali kreacje! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mamy inną książkę tego autora. Zaczytujemy się. Ta też jest fajna? Lala przeprześliczna, znów wzdycham, że nie mam córki. Ale! Mam siostrzenicę, Ulę... : ) może się dla niej zainspiruję.
    Justyna
    http://www.dzieciakiija.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta a kropkach była ciekawsza. Każda Ula powinna mieć swoją lalę :)

      Usuń
  3. Lala super i szafa pełna ubrań dla niej to jest to! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna zabawka dla dziecka :) A jeśli jeszcze można ją przebierać... :D
    Świetnie wykonana :)

    Pozdrawiam,
    Nasz skrawek ziemi

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka lala to super zabawka :) jest śliczna a jak ma dużo ubranek to już bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lala jest cudna! Korzystałaś z jakiegoś wykroju?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykrój pochodzi z ostatniego numeru Burda dla dzieci

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...