piątek, 25 lipca 2014

Morza szum

Poszłam do pobliskiego sklepu z elementami do biżu - "tylko dopasować końcówki do jednej bransoletki" i wyszłam ze sznurem przepięknych agatów mrożonych w obłędnym kolorze! Ręce mnie tak świeżbiły, że M. się zajął wieczornym prysznicowaniem Młodej, a ja siup do koralików. Powstał idealny komplet na lato :)



Bransoletka jest podwójna, zapinana na kulkę magnetyczną.

Zawieszka to piękna rozgwiazda Swarovskiego. Jako drobne urozmaicenie występują lampworki Yennene.


Kolczyki są zupełnie minimalistyczne - pojedyncze kulki agatu dyndające na eleganckich biglach.


Komplet jest nieskromnie mówiąc boski!!! Już mam zamówienie na podobną bransoletkę od koleżanki z pracy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...