sobota, 24 grudnia 2011

Smakowitych Świąt!

Najserdeczniejsze życzenia wesołych Świąt Bożego Narodzenia!


Na drugim planie choinka ubrana na złoto - w tym roku M kupił wyjątkowo piękny egzemplarz :) A na pierwszym planie piernikowe renifery. Zawsze mam problem ze znalezieniem mojego starego, sprawdzonego przepisu na pierniki, więc tym razem sięgnęłam po przepis z Lawendowego Domu. Powiem krótko - więcej tego przepisu nie powtórze, lepiej poszukam starego.


Nie wszystkie bombki zmieściły się na choince, więc część wylądowała na talerzu :)


I jeszcze upiekłam cynamonowe gwiazdki, z przepisu z bloga Moje Wypieki. Ten przepis był OK i gwiazdki są pyszne. Polałam je czekoladą i posypałam krokantem. Za chwilę je zapakuję i razem z kulebiakiem zabiorę na Wigilię do Babci.

Jeszcze raz życzę smakowitych Świąt :)

4 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...