czwartek, 31 sierpnia 2017

Kwiatowa bomberka

Bomberki są zdecydowanie na topie w tym sezonie! W zeszłym były parki, ale swojej nie zdążyłam skończyć, więc postanowiłam, że tym razem się nie dam :) Materiał kupiłam wiosną, a uszyłam późnym latem. W końcu mam - tylko swoją i niepowtarzalną bomberkę.


Nawet specjalnie poszukałam ładnej ściany na tło do zdjęć:)

Długo szukałam wykroju na tego typu kurteczkę. Znalazłam ciekawy w Ottobre Woman 2/2017 model 12. Nawet pokusiłam się o próbne odszycie z innego materiału, bo żal mi było zepsuć ten docelowy. I dobrze zrobiłam, bo kurtka wyszła zdecydowanie za szeroka. Ostatecznie wzięłam rozmiar mniejszy. Zrezygnowałam też z pionowych cięć z przodu, żeby nie zaburzyć wzoru. Nie było w nich ukrytych zaszewek, więc nie zmieniło to konstrukcji. W sumie, to służyły tylko umieszczeniu w nich kieszeni. Z nich też zrezygnowałam, bo były za małe. Dodatkowo kurtkę zrobiłam bez podszewki, więc było by je niefajnie widać.



Jeśli zaś chodzi o materiał, to jest to tkanina Karelia z Textilmaru. Skład to głównie poliester, ale jest na tyle miła i piękna, że postanowiłam jej to wybaczyć :) Dołożyłam różowe ściagacze z Dresowka.pl i różowy zamek. Z całości jestem mega zadowolona. Nosi się fajnie, materiał się nie gniecie i nie ma efektu sauny, czego się po poliestrze spodziewałam.



I jeszcze zbliżenie na Danucie:


Teraz pozostaje mi tylko zebrać się w sobie i dokończyć tą zeszłoroczną parkę :) A moje myśli krążą już koło kurtki motocyklowej z ekoskóry. Ehhh, żeby doba była dłuższa!

5 komentarzy:

  1. Kolory zupełnie nie moje,ale nie migę oczu oderwać.Jest piękna,świetnie leży,super rozmiar,pasuje idealnie,no i te kolory Twoje całkowicie.brawo! Ja swojej nie uszyłam w tym sezonie,choć może na jesień? Chyba mam ten nr Ottobre ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie! Szyj od razu, bo za rok to już pewnie coś innego będzie w modzie :)

      Usuń
  2. Zgadzam się - bombowa bomberka. Żal, że jeszcze nie posiadłam umiejętności, by samej taką sobie uszyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Próbuj, praktyka czyni mistrza, a ewentualnych niedociągnięć i tak nikt nie zauważy!

      Usuń
  3. PIĘKNA KURTKA !Tkanina bardzo mi się podoba, w połączeniu ze ściągaczem wygląda super.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...