sobota, 9 maja 2015

Nowe etui na telefon

Nie spodziewałam się, że zdjęcie daszku z poprzedniego posta wrzucone na facebooka wywoła taką gorącą dyskusję! Jedne były za, a inne się dziwiły jak dziecko pod tym może oddychać. Może, bo daszek jest tylko z jednej strony wózka, tej, z której świeci słońce, a druga połowa jest otwarta.
Dużo mniejszy odzew miały moje eksperymenty z farbowaniem koronki, o których jakiś czas temu wspomniałam. Kto chce być na bieżąco z tym co właśnie porabiam, to zapraszam na stronę Twórczych Wytworów na facebooku, bo tam częściej wrzucam migawki z bieżących działań, a na blogu skończone dzieła muszą odczekać swoje i nabrać mocy :) zanim je opublikuję.

Ale wracając do tematu. Niestety zgubiłam swój skórzany futerał na telefon (notabene prezent od męża), więc musiałam szybko wyprodukować coś nowego.


Wykorzystałam kawałek starej koronki, która już była lekko pożółkła. Żeby nadać jej trochę charakteru spryskałam ją błękitną farbą do tkanin. Do tego dodałam 3 ćwieki, 5 minut szycia i nowy futerał gotowy.


To jeszcze pokażę zdjęcie z eksperymentu z farbowaniem. Górna koronka była chlapana na prawej stronie, ale przekładając ją do suszenia zauważyłam, że po lewej stronie znacznie ładniej widać wzór kwiatków, więc drugi kawałek koronki farbowałam już od lewej strony. Dzięki temu farba nie przesiąkła przez haftowane kwiaty i ładnie się wyróżniają na błękitnym tle.


Dobrze jest sobie czasem pochlapać farbą :) Ale i tak żal mi starego etui :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...