wtorek, 27 marca 2012

Malutki sweterek

Od dawna chciałam zrobić sweter robiony od góry, tylko z lekka przerażało mnie to wyliczanie oczek, no i rozmiar na dorosłego trochę mnie peszył. Gdy zobaczyłam prześliczny sweterek zrobiony przez Lete, to aż zatupałam nogami z chęci spróbowania. Bałam się tylko opisu po angielsku, ale trochę poszperałam w necie i udało się przetłumaczyć. Darowałam sobie robienie próbek, ponieważ robiłam go jeszcze będąc w ciąży i nie miałam bladego pojęcia, jaki rozmiar będzie potrzebny :)


Fajnie się robi taki mały sweterek, bo efekt widać bardzo szybko :)
A tu już zdjęcie na modelce - jak widać rozmiar trafiony idealnie, szkoda tylko, że Ula właściwie go nie nosi - w domu jest za ciepło, a na spacer ma gruby kombinezon, więc sweterek się nie mieści. Pozostaje tylko satysfakcja mamusi z udanej robótki :)


I jeszcze fotka na tle fotograficznego kocyka - narobiłam się przy nim, to teraz trzeba go wykorzystać :)
Włóczka Elian mimi color - 100% akryl, rozmiar drutów nieznany, bo stare i nieopisane.


Sprawiłam sobie wielkanocny prezent - kupiłam zestaw drutów Knit Pro z elastyczną, odkręcaną żyłką. Przyzwyczajona do starych drutów z grubą i sztywną żyłką, jestem nimi po prostu zachwycona! No i ten fuksjowy kolorek :)

P.S. Wspaniała torba jest do wygrania u Natki:

7 komentarzy:

  1. sweterek piękny,
    modelka urocza
    oczywiście wszystko piękne :)

    pozdrawiamy Kowale

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny sweterek ^^ a z tymi ciuszkami niemowlęcymi już tak jest... człowiek sie narobi/obkupi, a to zaraz wszystko za małe :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Modelka cudna :)
    Sweterek,ach, podziwiam umiejętność tak wprawnego obsługiwania drutów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo, w imieniu swoim i małej modelki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny!!! ale modelka piękniejsza
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. For everyday tasks to complex projects and programs, Microsoft Project 2010 combines powerful planning capabilities with advanced collaboration tools to help your agency set realistic expectations - and manage time, personnel, and resources to stay on time and budget.Project 2010 download gives individual users an intuitive, easy way to lay out tasks and timelines

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...