środa, 14 grudnia 2011

Kółko i kwadrat

Dwie broszki, które przeleżały długo, czekając na wykończenie. W końcu się zmobilizowałam, bo jedna z nich ma być na prezent gwiazdkowy:) Obie w moich ostatnio ulubionych kolorach, częściowo z okazyjnych materiałów po 5zł.


Jedna jest tradycyjnie okrągła, dość duża, ale w porównaniu z piwonią płaska i z mniejszej ilości warstw.


A przy drugiej poeksperymentowałam z kształtem. Wyszła taka bardziej postrzępiona. Która Wam się bardziej podoba?


Przy zdjęciach miałam trochę problemów z ostrościoą, bo kupiliśmy nowy aparat i jeszcze nie opanowałam tych wszystkich guziczków i funkcji, a instrukcja obsługi jest grubaśna :)

2 komentarze:

  1. Zdecydowanie ten postrzępiony. Ja w ogóle lubię takie bardziej nieregularne kształty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Broszki są super.Kolory super,takie moje.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...