sobota, 27 lutego 2010

Zaległy album

Przez całe zeszłoroczne lato przygotowywałam dwa albumy, które otrzymali nasi rodzice po naszym ślubie. Uznałam, że to będzie ciekawszy prezent niż kosz owoców, czy ramka ze zdjęciem.


Patrząc na kolejne karty, widać, że zyskiwałam coraz więcej doświadczenia oraz coraz więcej różnorodnych materiałów :) Album w skrótowy sposób dokumentuje nasze wspólne życie, od momentu poznania się, przez podróże, zaręczyny, aż do ślubu.



Z braku bindownicy album jest zrobiony na harmonijce, co w pewnym stopniu utrudniło wykonanie dekoracji przestrzennych.


















A tak wygląda album w przekroju :) Celowo umieściłam część elementów wystających poza obrys strony.



Bardzo przyjemnie mi się pracowało nad tymi albumami. Szkoda tylko, że jest to bardzo pracochłonne i ostatnie strony wykańczałam w nocy przed ślubem :D Cieszę się, że rodzicom prezent się spodobał. Będą mieli piękną pamiątkę z naszego ślubu :)

3 komentarze:

  1. Z pewnością baaaardzo się spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny album, ja planowałam zrobić przed naszym slubem coś takiego ale na planach się skonczyło... z resztą zdjęcia weselne juz pół roku leżą i czekają na zaalbumowanie... może na rocznicę zdążę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny prezent i przede wszystkim zrobiony z sercem! :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...