środa, 7 lutego 2018

Bluza z kapturem - wykrój idealny!

Bluz wszelakich mam w swojej szafie mnóstwo. Nic na to nie poradzę, że lubię w nich chodzić bardziej niż w sukienkach :) Bluza z definicji jest luźna, wręcz obszerna i wygodna. Potrafi ukryć to i owo, ale też nie podkreśla kobiecej sylwetki. Czasem tego drugiego mi brakowało, aż trafiłam na ten wykrój od Konfetti Patterns!


Najpierw urzekł mnie kaptur z bardzo nietypowym dekoltem. A po uszyciu bluzy przekonałam się jak ładnie leży, idealnie podkreślając kobiecą figurę. No po prostu zakochałam się w tym wykroju :)


Wykrój to Käthes Schwester Hoodie (dostałam go do przetestowania), można go nabyć tutaj. Jest to niby jeden wykrój, ale dostajemy go z mnóstwem wariantów - są trzy rodzaje kaptura (zwykły, z zakładkami i plisowany), można też wybrać różną długość bluzy oraz rękawów. Dodatkowo mamy też różne rodzaje mankietów, łącznie z takim z dziurą na kciuk.


Jak widać na zdjęciach wybrałam kaptur z zakładkami, bo to on mnie najbardziej zaciekawił. Szyło się go bardzo łatwo, bo wszystko jest krok po kroku opisane w instrukcji (niestety tylko po niemiecku) i dodatkowo pokazane na zdjęciach. Zapomniałabym - każdy kaptur mamy w dwóch warianatch - standardowy i duży. Ja wybrałam rozmiar zwykły i jest w sam raz.



Bluza jest taliowana i co nietypowe, ma zaszewki na piersiach. Musiałam je lekko obniżyć, ale jak to zrobić jest również wytłumaczone w instrukcji. Dzięki tym zabiegom bluza pięknie leży. Rozmiarówka wykroju jest trafiona idealnie - rozmiar wybrałam z tabeli, po zmierzeniu obwodu biustu i nic nie musiałam dopasowywać.



Długo się zastanawiałam, jaki wariant rękawów wybrać, bo kusiły mnie te z dziurą na kciuk. Już raz takie szyłam (w tej bluzie), a tutaj problem dziury jest zupełnie inaczej rozwiązany. Ostatecznie zdecydowałam się na dłuższe rękawy i dodatkowo długie mankiety, bo chciałam wyeksponować cudną dzianinę w kropeczki, którą użyłam również na podszewkę w kapturze.



Bluzę uszyłam z grubszej dresówki pętelki w kolorze jeansowym (z Miekkie.com), do tego idealnie dopasowany kolorystycznie ściągacz (też Miekkie). Miodowa dzianina w kropeczki to jersey z kolekcji Dots&Spots (szyłam z niej bluzkę z wiązaniem i uwielbiam jej miękkość i gładkość :))


Wykrój jest tak fajny, że już kusi mnie uszycie kolejnej wersji, tylko trochę krótszej, z innym kapturem i rękawami :) Bo przecież fajnych bluz nigdy nie jest za wiele, nieprawdaż?!

6 komentarzy:

  1. O żesz,bluza jest tak piękna, że zapiera dech. Świetna długość,zaszewki i taliowanie,no rewelacja.Super leży i Ty wyglądasz w niej pięknie,o kolorze nie wspomnę,bo mój ulubiony:p Naprawdę udany model i modelka.Kopiuj do woli w różnych konfiguracjach.

    OdpowiedzUsuń
  2. PIĘKNA!!!! Kobieca, ciekawa, oryginalna!
    Podoba mi się też Twój dobór kolorów.
    Może w końcu porzucę swoją strefę komfortu (patchwork) i też spróbuje?!
    Pozdrawiam
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuj koniecznie! Szycie ubrań jest ogromnie satysfakcjonujące!

      Usuń
  3. a jak znaleźć ten wykrój ? pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tekście podałam nazwę wykroju i link do sklepu, w którym można go kupić

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...