czwartek, 20 kwietnia 2017

Męskie szycie w rozmiarze 92

Po ostatniej wizycie w sklepie zdałam sobie sprawę, że nie znam już sklepowych rozmiarów ubrań moich dzieci, ale świetnie orientuję się w ich rozmiarach wg Ottobre :P Jeszcze jesienią szyłam Młodemu rozmiar 80, ale już widzę, że rękawy i nogawki są duuużo za krótkie. Tym razem wybrałam wykrój, który zaczynał się od 92 i ku mojemu zdziwieniu jest tylko trochę za duży. Kiedy te dzieci tak rosną?!





Mój dwulatek, jak przystało na małego chłopca interesuje się autkami, koparkami i traktorami (skąd się to u nich bierze? Po Uli ma mnóstwo dziewczyńskich zabawek, a jednak woli auta :)), nie mogłam więc przejść obojętnie obok takiego wzoru dresówki. 






Najpierw powstały na konkurs spodnie baggy z darmowego wykroju Nosh. Nie przepadam za spodniami z opuszczonym krokiem, a już ten wykrój z tak szerokim tyłem wydawał mi się mega dziwny, no ale warunkiem konkursu było uszycie spodni z konkretnego wykroju. Od razu całość zwężyłam, a nogawki wydłużyłam do kolejnego rozmiaru. Spodnie na Młodym leżą w miarę ok, ale i tak nie stałam się fanką tego wykroju, delikatnie mówiąc :)



Dresówka w roboty drogowe pochodzi z grupy na FB Dzianinowy Raj. Dla kontrastu dodałam kieszonkę z wielkim Bang! Bo to najczęściej słyszę, gdy Młody bawi się swoimi autkami :)



Standardowo wloty na sznurek wzmocnione są Washpapą. Musztardowy ściągacz jest z Dresówka.pl.



Do kompletu do spodni doszyłam jeszcze bluzę. Na rękawy już nie starczyło, więc są szare gładkie. Ściągacze też wykorzystałam resztkowe, stąd różne kolory przy bluzie i przy spodniach.

Jak już szyłam jedną bluzę, to z resztek innych dresówek powstała druga, bo Młody wymaga gruntownego odświeżenia zbyt małej garderoby.



Pandy kupiłam kiedyś w Textilmarze, a musztardowe trójkąty i ściągacz pochodzi z Dresówka.pl


Wykrój na bluzę pochodzi z Ottobre 4/2016, rozmiar 92. Trochę mi się nie podoba zbyt mało podcięty z przodu dekolt - ściągacz praktycznie wrzyna się w szyję. Następnym razem wybiorę ten sam model, ale z numeru 1/2015. Szyłam już go kiedyś dla Uli i miał lepszy dekolt.




Najbardziej zadowolona jestem z dresów moro. Wreszcie znalazłam mój wykrój idealny na spodnie dla Młodego! Wykrój pochodzi z Ottobre 6/2016 model 12. Ma udawany rozporek i kieszenie z wypustką.



Dresówkę moro kupiłam na resztkach w Textilmarze. Kieszenie i rozporek obszyłam dla lepszego efektu neonową nicią. Jak Wam się podoba?



No i miał być krótki post, bo co tu dużo można pisać o dresach, a jednak się rozpisałam :) 
Młody dresy koparkowe polubił najbardziej i nie chce ich do prania oddawać, tylko mówi, że mama ma szybko pranie zrobić :)



6 komentarzy:

  1. Dresy na medal! Neonowa nitka i musztardowe ściągacze dają fajny efekt.A ta kombinowana bluza jest świetna,nie spodziewałam się,że to połączenie może tak ładnie wyglądać.brawo Ty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Do niedawna nawet bym o takim połączeniu wzorów nie pomyślała, ale obserwuję szyjące Niemki i one robią zwariowane połączenia pstrokatych wzorów i wygląda to całkiem fajnie, więc też próbuję :)

      Usuń
  2. Spodnie moro super, chyba zacznę inwestować w Ottobre. A krój spodni w koparki od razu wydał mi się znajomy, sama ostatnio z niego szyję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ottobre gorąco polecam! Bardzo fajne wykroje dla dzieci

      Usuń
  3. Spodnie sa świetne. Moge prosic o namiary na wykroj? Ten co jest podany nie dziala.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie ta strona nie jest już dostępna, albo została przeniesiona. Może jak wpiszesz w google, to uda się znaleźć?

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...