czwartek, 20 października 2016

Diamentowe kimono tee

Jak to jest, że za młodu człowiek nienawidzi różu, a na starość to by róż nosił od stóp do głów? Ja na razie jestem na etapie pośrednim i coraz więcej różu wpuszczam do swojej garderoby (może to dla równowagi, bo moja córka różu nie cierpi :))


Jakiś rok temu, na dresówkowej wyprzedaży nabyłam różową dzianinę t-shirt.

Ma piękny wzór w diamenty, ale poziom różowatości jest podkręcony na maksa, żeby nie powiedzieć, że delikatnie kłuje w oczy. Pierwotnie myślałam, żeby uszyć coś dla Uli, ale ostatecznie uszyłam t-shirt dla siebie. I jest mi z tym baaardzo dobrze!



Zdecydowałam się na prosty model z kimonowymi rękawami - dzięki temu wzór diamentów nie jest zaburzony, a i szycie przebiegało bardzo sprawnie i szybko. Wykrój jest darmowy, do pobrania tutaj (trzeba się zapisać na newsletter). Do wykroju dołączona jest szczegółowa instrukcja szycia, czyli coś w sam raz dla początkujących. Bluzka leży bardzo dobrze, nie wymagała żadnych poprawek.


Sama dzianina jest dość gruba, a sitodrukowe diamenty jeszcze lekko ją usztywniają. Zaryzykuję stwierdzenie, że jest nawet grubsza od dresówek pętelek (szczególnie tych, z nadrukiem cyfrowym).


I co myślicie o starej babie w różu? :)


Przy okazji szycia tej bluzki zrobiłam zdjęcia do wpisu o szyciu podwójną igłą (kto jeszcze nie czytał, to klika w link!), a zdjęcie bluzki wylądowało na głównym banerze bloga, a co :D


Bluzka robiła też za tło dla heksikowego plecaka. No lubię ją i już :D

14 komentarzy:

  1. Rewelacyjnie wyglądasz!! Świetna bluzka! Dzięki, że dałaś link do wykroju - cały czas szyję tylko dla dzieci więc może w końcu zrobię coś dla siebie ;-) pozdrawiam!! :-) Kasia Wlo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Szyj koniecznie, bo to bardzo prosta bluzka - nawet nie trzeba wszywać rękawów!

      Usuń
  2. Rewelacyjnie wyglądasz!! Świetna bluzka! Dzięki, że dałaś link do wykroju - cały czas szyję tylko dla dzieci więc może w końcu zrobię coś dla siebie ;-) pozdrawiam!! :-) Kasia Wlo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna bluzka. Dzięki za link bo z wykroju na pewno skorzystam. A co do koloru to moim zdaniem różowy odmładza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to jest myśl i będę się jej trzymać :) Aż czuję się młodsza, hi hi :)

      Usuń
  4. Bardzo twarzowy kolor. Ja nie przepadam,ale moja córka uwielbia,więc siłą rzeczy mam do czynienia ;) super wyglądasz, ładnie odszyta i pasuje do Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kiedyś też nie lubiłam, a teraz się do różu przekonuję.

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna, to też mój ulubiony wykrój na jego bazie teraz szyję kimonowe sweterki na jesienne dni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze jest mieć taki bazowy wykrój, który potem można dowolnie przerabiać :)

      Usuń
  7. Sama jakoś różu dużo nie noszę, choć mam do niego dość neutralny stosunek:) Bluzka bardzo ładna wyszła!

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ta bluzka. Nigdy za różowym nie przepadałam, ale powoli się przekonuję. Może jednak najpierw wykorzystam go w jakichś dodatkach ;)
    ale faktem jest, że wyglądasz dziewczęco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można też zacząć od pastelowych wersji różu i łagodnie wejść w temat :)

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...