poniedziałek, 4 czerwca 2012

kocyk falisty

Od zawsze marzyłam o szydełkowych falach. Tylko nie wiedziałam, jak się do tego zabrać. Aż zobaczyłam wielki koc Lete i malutki kocyk Izzus - zzieleniałam z zazdrości! Na szczęście zamieściły link do tutoriala i wszystko stało się proste :)


Zajęło mi to bagatela trzy miesiące :) Zaczęłam jeszcze w szpitalu - na szczęście wełna dotarła zaraz po porodzie i mój M. mi ją przywiózł, razem z zapasowymi śpioszkami i pieluszkami :) A potem już było pod górkę - rzadko miałam czas usiąść do robótki.


Zrobiony z czterech motków Alize Diva Batik Design w dwóch kolorach, tak dla urozmaicenia :) Mimo zrobienia próbki, wymiary wyszły trochę inne niż planowane i zostałam z piątym motkiem. Może starczy na jakiś sweterek dla Młodej Skrzetuskiej?


Brzeg obrobiłam trzema rządkami półsłupków i zakończyłam oczkami rakowymi. Przez to, że tak rzadko siadałam do robótki, w pewnym momencie zaczęłam bardzo ciasno szydełkować. Zrobiłam tak spory kawałek, zanim zauważyłam różnicę, a szkoda mi było pruć. No i potem, jak to zwykle bywa wpadłam w drugą skrajność i robiłam zbyt luźno. Tak więc kocyk jest nie do końca prostokątny :)


Ale i tak bardzo mi się podoba i gdyby nie zupełny brak czasu, to porwałabym się na zrobienie takiego w "dorosłym" rozmiarze :)

10 komentarzy:

  1. Śliczny wyszedł! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kocyk <3 ;*

    Serdecznie Zapraszam na mojego bloga o modzie :
    jackffy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie dobrałas kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudny ^^ mnie też taki "falowany" kocyk kusi, oj, kusi... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Róż, cyklamen;)

    OdpowiedzUsuń
  8. I do not even know how I ended up here, but I thought this post was great.
    I do not know who you are but definitely you're going to a famous blogger if you aren't already ;
    ) Cheers!
    Feel free to visit my webpage : Baju Batik

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...